Premiärskär på fullstor plan för Fläkten

Äntligen kunde Västanfors ge sig ut på fullstor bandyplan då ett omfattande arbete lagts ned på att få isen på IP åkbar.

Självklart var många glada spelare, både unga och äldre, vid säsongens första träningskväll på måndagskvällen, Men med tanke på mildvädret så måste kvällens träning ställas in.

Foto: Jörgen Hjerpe

Upptäck mer från

Prenumerera nu för att fortsätta läsa och få tillgång till hela arkivet.

Fortsätt läsa