Det blev ett spännande möte när Fagersta AIK på tisdagskvällen åkte för att möta Arboga, som var starkast i början men FAIK tog kommandot i slutperioden och vann drabbningen med 4-3.

Dennis Gustafsson gav FAIK ledningen efter bara ett par minuter. Hemmalaget reducerade och tog ledningen innan perioden var över.
37 sekunder in i den andra var Gustafsson framme och kvitterade. Men Arboga tog åter ledningen innan Edvin Nylén satte 3-3.
Och när Felix Eriksson sköt in 4-3 då bara drygt fem minuter återstod av matchen blev det nervigt. Arboga satsade hårt och tog ut målvakten men det hjälpte inte. Fagersta vann helt rättvist.
