Inbrott hos bilhandlare i Fagersta

Polisen larmades vid halv tre under natten till lördagen om ett misstänkt inbrott hos en bilhandlare i Fagersta.

Två fönster hade krossats och någon eller några hade tagit sig in i lokalen. Lokalen genomsöktes med hund, men ingen person påträffades. 

Vid 10.50 meddelade polisen att två personer har gripits, misstänkta för stöld genom inbrott. 

Upptäck mer från

Prenumerera nu för att fortsätta läsa och få tillgång till hela arkivet.

Fortsätt läsa