Brand på Malmen i Fagersta

Vid lunchtid på torsdagen kom ett larm om brand i servicehuset Malmen i Fagersta. Boende behövde utrymma, liksom personal och kunder på Apoteket intill.

Det var ett litet brandtillbud i ett eluttag på ett våningsplan.

Upptäck mer från

Prenumerera nu för att fortsätta läsa och få tillgång till hela arkivet.

Fortsätt läsa