Årets blåklint till Värdshuset Engelbrekt

Liberalerna i Norberg har uppvaktat Värdshuset Engelbrekt med anledning av deras 70-årsjubileum. Ett fantastiskt familjeföretag som är värt all uppmuntran, framhåller Liberalerna.

Martin Grobrecker blev både rörd och glad när han tog emot Blåklintutmärkelsen med motiveringen: ”Värdhuset firar 70 år som en samlingspunkt för matälskare från när och fjärran och bidrar till att Norberg sätts på kartan. En imponerande familjeföretagargärning gratuleras varmt och tillönskas många fler framgångsrika år!”

Martin Grobecker tog emot utmärkelsen av Anita Lilja-Stenholm.

Upptäck mer från

Prenumerera nu för att fortsätta läsa och få tillgång till hela arkivet.

Fortsätt läsa