Polisen larmades vid halv tre under natten till lördagen om ett misstänkt inbrott hos en bilhandlare i Fagersta.
Två fönster hade krossats och någon eller några hade tagit sig in i lokalen. Lokalen genomsöktes med hund, men ingen person påträffades.
Vid 10.50 meddelade polisen att två personer har gripits, misstänkta för stöld genom inbrott.
