INSÄNDARE
När Ängelsbergsbluesen anordnades förr hade man nåt att se fram emot hela året. Det spelades medryckande musik och kom stiliga karlar från alla möjliga håll som man kunde digga ihop med till ett sjujäkla tryck.
Bluesen skulle i år plötsligt köras på Bruks som tyvärr gick omkull. Inte konstigt man blir förbannad på sånt dåligt planerande nej nu tar vi med en riktig bergsprängare och ett par skapliga högtalare ut till Simbadet och spelar och dansar så det ryker om det och tar en pilsner eller kanske två. Ingen lär inte kunna stoppa oss som vill ha roligt åtminstone en kväll i sommar fast vi passerat 50!
Bluesfantast från Fagersta
